MADE FOR RESTAURANT – konferencja dla gastronomii w kwietniu w Krakowie

KF 14 marca 2019

Już za miesiąc pierwsza w tym roku i do tego specjalna edycja konferencji MADE FOR Restaurant, organizowana przy współpracy z Miastem Kraków, ogłoszonym Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej 2019. To największe w Polsce, obecne w pięciu miastach, wydarzenie dla branży gastronomicznej, które co roku skupia około 1000 najambitniejszych uczestników rynku. To też jedyna scena gastronomiczna, na której stają zarówno polscy, jak i zagraniczni praktycy. Hasłem przewodnim tegorocznych konferencji są Innowacje. Gościem specjalnym konferencji w Krakowie będzie wielu wybitnych praktyków, ale na pierwszym miejscu warto wspomnieć Słowenkę Anę Roš, uznaną za najlepszą szefową kuchni świata.

“Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej.” To cytat Henry’ego Forda i jednocześnie motto spotkania MADE FOR Restaurant w Krakowie.

“Masz ambicje aby być w czołówce na rynku, a nie masz czasu na częste wyjazdy za granicę, aby się rozwijać? Chciałbyś w gronie najskuteczniejszych praktyków, upewnić się, że idziesz we właściwym kierunku lub poszukać rozwiązań swoich problemów? Prowadzisz restaurację lub hotel, jesteś managerem, aspirującym kelnerem, dostawcą usług dla gastronomii, a może dopiero myślisz o tym, by związać się z tą wymagającą branżą? W takim razie 12 kwietnia nie może zabraknąć Cię na naszym spotkaniu biznesowym.” – przekonuje Agnieszka Małkiewicz, Prezes agencji FOR Solutions, organizatora konferencji.

Tematyka spotkania

Tematów prelekcji, warsztatów i dyskusji będzie wiele, ale wspólny mianownik jeden – INNOWACJE. Branża gastronomiczna długo się przed nimi broniła, jednak dziś nie mamy już wątpliwości – przetrwają Ci, którzy innowacji się nie boją i korzystają z nich we wszystkich aspektach swojego biznesu – od kwestii kadrowych, przez nowoczesne technologie w zarządzaniu lokalem, po innowacyjne produkty i techniki stosowane w codziennej pracy.

Podczas kwietniowej konferencji MADE FOR Restaurant w Krakowie tematykę innowacji będziemy rozpatrywać na wielu płaszczyznach:

LUDZIE – to obecnie jeden z trudniejszych i najbardziej niepokojących branżę wątków. O tym jak zatrudniać i motywować ludzi do pracy, co robić by chcieli angażować się i identyfikować z miejscem zatrudnienia, na przykładzie Green Caffè Nero, opowie Krzysztof Kaliciński z Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego. W tematykę najnowszych trendów w zarządzaniu zespołami i grywalizacji, wprowadzi Katarzyna Derdzińska z MADE Progress. O kokreacji, czyli współtworzeniu, które można wykorzystać w relacjach z gośćmi, pracownikami, wspólnikami – angażując ich we wspólne tworzenie biznesu i korzystając z powstającej synergii, podczas warsztatu opowie Katarzyna Młynarczyk, reprezentująca Socjomanię i koncept gastronomiczny Handelek.

TECHNOLOGIE – czasami trudno się do nich przekonać i im zaufać, jednak optymalizacja czasu i pieniędzy, jakie za nimi idą, są nie do przecenienia. O technologiach ułatwiających życie restauratorów rozmawiać będą: Antoine Azaïs (GastroJob), Daniel Kędzierski (FastTony), Maciej Piwko (Finebite) oraz Marcin Wajda (Winterhalter). O sile Instagrama opowiedzą Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska z Jedling Marketing.

TRENDY – z którymi warto być na bieżąco. O gastrofizyce opowie Paweł Kałużny z Guest Experience Think Tank Academy, a w zagadnienie neuromarketingu w procesie budowania menu wprowadzi Jacek Pogorzelski, Blue Fox, Skarby Serowara. O tym jak interpretować i wyłapywać najlepsze dla siebie trendy, a następnie wykorzystywać je w rozwoju biznesu, rozmawiać będą: znana brytyjska dziennikarka, mocno związana z branżą gastronomiczną Sudi Pigott (SudiFoodie, Women of Food), Igor Grzeszczuk (Food&Friends), Katarzyna Pilitowska (Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi) oraz Piotr Chłopecki (Grupa Fajny Kraków).

INSPIRACJE – czyli nasz gość specjalny Ana Roš, wybitna szefowa kuchni, wizjonerka – samouk, uznana za najlepszą na świecie przez The World’s 50 Best Restaurants. Opowie o tym, jak z ukrytej w słoweńskim krajobrazie niepozornej, rodzinnej  restauracji Hiša Franko, zrobiła jedną z najlepszych restauracji w Europie, wpisując tym samym Słowenię na kulinarną mapę świata.

Prestiż i poziom merytoryczny konferencji podniosą wyjątkowi Partnerzy – Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet. Warto wspomnieć, że program wydarzenia ma jeszcze wiele kart do odkrycia, np. w postaci współpracy z wybitnymi małopolskimi szefami kuchni i cukiernikami. O wyjątkowy poziom kulinarny zadba firma Masters Catering.

To najlepszy moment, by dołączyć do grona uczestników odbywającej się 12 kwietnia w Krakowie konferencji MADE FOR Restaurant. Do 20 marca br. obowiązują tańsze bilety. Dla osób, które są zainteresowane zakupem większej puli biletów, przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 30 proc. (powyżej 5 biletów).

 

PEŁEN PROGRAM, LISTA EKSPERTÓW ORAZ BILETY:

http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/made-for-restaurant-krakow-2019/

To najlepszy moment, by dołączyć do grona uczestników krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant. Tańsze bilety obowiązują tylko do 20 marca. Jeżeli chcesz uzyskać dodatkowe 10 procent zniżki, napisz do nas na Facebooku lub na kontakt@krakowfoodie.pl Zapraszamy!

 

 

***

ORGANIZATOR
FOR Solutions

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE.

To właśnie marketing i PR stanowią 80% pracy i 100% doświadczenia, które agencja wykorzystuje, pomagając budować swoim Klientom silne marki, tak firmowe, produktowe jak i osobiste. Wspólnie z Klientami z branży HORECA poszukiwane są wyróżniki definiujące ich działania jako innowacyjne i inspirujące branżę. Następnie są one opakowywane w przemyślane projekty komunikacji.

W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje, które pozwalają Klientom rozwijać ich biznes. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR.

FOR Solutions kładzie nacisk na integrację branży. Projektuje wydarzenia tak, by stwarzać przestrzeń do networkingu oraz wymiany doświadczeń i inspiracji. Dlaczego? Bo wg FOR Solutions HORECA to przede wszystkim ludzie. A agencja FOR to miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych.

www.forsolutions.pl


WSPÓŁORGANIZATOR

Miasto Kraków – Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej 2019

Od wielu lat czołowa polska marka miejska na rynku międzynarodowym, odwiedzana rocznie przez kilkanaście milionów odwiedzających, w 2019 roku prezentuje nowy wizerunek: centrum dziedzictwa kulinarnego i kultury gastronomicznej. Przyznane po raz pierwszy przez Europejską Akademię Gastronomiczną wyróżnienie jest okazją do promocji bogatej kulinarnej przeszłości miasta, nierozerwalnie związanej ze bogato zastawionymi stołami polskich królów i krakowskich mieszczan, ale także dynamicznej współczesnej gastronomii, kreowanej przez pracujących tu uznanych szefów i restauratorów poszukujących nowej drogi do prezentacji kuchni polskiej. Wyzwaniem jest szerokie wprowadzenie do kart dań potraw inspirowanych dziedzictwem kuchni Krakowa na przestrzeni wieków i sprawienie, aby odwiedzający miasto goście, ale też jego mieszkańcy sami przekonali się w restauracjach, jakie smaki kryją się za hasłem „Dziedzictwo na talerzu”, czyli mottem Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019.

Więcej o wyróżnieniu i dziedzictwie kulinarnym Krakowa na www.kulinarny.krakow.pl.

***

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Akademia Leona Koźmińskiego

Guest Experience Think Tank Academy

*** 

PARTNERZY BIZNESOWI

Aviko, Badoit, Bonduelle, Dajar Horeca, Evian, illy, TransGourmet, Kruszwica, Liebherr, Masters Catering, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, Wine Direct, Winterhalter, Valrhona

 ***

PARTNERZY MEDIALNI

FOOD & FRIENDS

FOR Talks, Dania kontra Ania, Have a Bite, Klub Szefów Kuchni, Kraków Foodie, Magazyn Lounge, NewsGastro, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego, Restaurant Week, Szef Kuchni


***

MADE FOR RESTAURANT

MADE FOR RESTAURANT to Biznesowa Platforma rozwoju dla liderów i decydentów  branży gastronomicznej. To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Podczas wydarzeń MADE FOR Restaurant w ciągu jednego roku spotyka się około 1000 przedstawicieli biznesów gastro w całej Polsce. Celem spotkań jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników.

Pierwsza w 2019 r. konferencja MADE FOR Restaurant to jednocześnie pierwsza konferencja przygotowywana po rebrandingu marki MADE.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o